DAG 07 - Min bästa vän

jag ahr många bra vänner.
kan inte säga att jag har "få" bästa vänner, men..
nu väljer jag nog den som är en av dom smo betyder mest för mig.
vanessa holthe högdin. jag vet nästan allt om henne.
älskar allt med dig.. mitt cp barn.


vanessa *piiip* holthe högdin.
hon har inga intresen, asso aktiviteter.
hon äter ICKE kexchoklad, men är godis gris.
hon börjar bli beroende av cola, och har alltid tuggumi i jackan/väskan.
hon har brunt långt hår, är 170 och folk säger att hon är överdrivet smal =OO
men det e hon inte, hon är vackert smal =))
hon har bruna ögon och norsk medborgare men svensk i hjärtat.
hon älskar aik och mig mest ='D (kanske lite sören..)
möss lover är hon också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK. TATTOS. OLD SCHOOL. MONSTER. PIERCING. 1995. STOCKHOLM. COCA COLA. CIGARETTER. LIVSNJUTARE. BITTERFITTA. SOMMAR BARN.
RSS 2.0