DAG 01 - Presentera dig själv.

Jag heter Linn Jakobsson. Jag gillar musik, dans och att skissa.
finns inte så mycket om mig som skilljer sig från alla andra egenligen.
Jag gillar att färga håret, och att pierca mig också.
Sången har alltid stått mig riktigt nära, elivs presley och janis joplin
är två av dom som jag ser upp till inom musiken,
annars lyssnar jag på nästan allt. Rock för det mesta,
men väldigt mycket svenskt annars. Inte så mycket rap, hip-hop eller opera.
annars är jag väldigt öppen när det gäller musik.
Jag kan inte säga att jag har en viss ''stil'' på hur jag ser ut.
just nu är jag ganska naturel enligt mig.
jag har aldrig riktigt vart emo, eller nja, lite kanske. aldrig grov fjortis,
och aldrig scene kid, och absolut inte gangster. jag är lite som jag är.
jag har cp humor, men den gillar jag. de är en sak som jag gllar med mig själv,
att jag kan skratta åt det mesta och ändå vara seriös när jag behöver vara det.
hur jag ser ut.. precis nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK. TATTOS. OLD SCHOOL. MONSTER. PIERCING. 1995. STOCKHOLM. COCA COLA. CIGARETTER. LIVSNJUTARE. BITTERFITTA. SOMMAR BARN.
RSS 2.0