DAG 12 - I min handväska.

asso jag har bara handväska på sommaren.
så här kommer saker jag brukar ha i min väska då.
OCH eftersom jag sällan.. mycket sättan är hemma
under sommaren så har jag massa cp saker
när jag vet att jag inte kommer hem under natten.
dom som har ett "♦" bakom sig har jag med äver fast
jag kommer hem. så ni vet liksom.

pilotbrillor ♦
tändare. ♦
plåster
tamponger
ipren (mit min stora vilja)
ipod ♦
spegel
kam
hårspray
ID-kort ♦
buss-kort ♦
bank-kort ♦
toffsar ♦
p-piller
B-mascara
hårnålar (den svarta 4kanten på bild 2) ♦
nycklar
mobil ♦
pincett
läppsyl
och en tandbortste + tandkräm + tandtråd



nej, det var ingen dildo, det är en tandborstre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK. TATTOS. OLD SCHOOL. MONSTER. PIERCING. 1995. STOCKHOLM. COCA COLA. CIGARETTER. LIVSNJUTARE. BITTERFITTA. SOMMAR BARN.
RSS 2.0