DAG 15 - Mina drömmar.

jag har många drömmar. jag drömmer om att bli smal och få en fin kropp. jag drömmer om att bli tattuerare. har drömmt om att bli sångare i ett band. men nja, vet inte om något av det kommer hända. men jag ska verkligen kämpa för att bli tattuerare, bli lite smalare och sjunga kan jag göra på fritiden för mig själv. Jag hoppas att jag blir en sån vuxen som fortfarande är ute och hänger med vänner och inte sitter hemma och är med mig själv liksom. vill vara ute och ha kul. ska vara rockabettuy tant eller en raggarkärring!
men just nu äre tattooist som gäller. hoppas att det går vägen också.


en bild jag ritat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK. TATTOS. OLD SCHOOL. MONSTER. PIERCING. 1995. STOCKHOLM. COCA COLA. CIGARETTER. LIVSNJUTARE. BITTERFITTA. SOMMAR BARN.
RSS 2.0