Dag 28 - Det här saknar jag

jag vet fan inte. sommar? pappa? lugnet om alllt?
asso det e fan mycket, men inget jag orkar tänka 
på konstant. liksom.. orkar inte med det. de jag 
saknar får väl kanske komma tillbaka annars fortsätter
jag att sakna. så svårt äre inte liksom.

Jag har mensverk.. är en riktig bitterfitta.
douglas och bullen mobbar mig. inte.roligt.
dom spelar spel på tv:n, och jag sitter vid datan.
inte roligt. nejnej. inte roligt. sa jag att det inte är roligt.
nu ska jag läggas mig på golvet och somna lite grann tror jag.
posssssie posssie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK. TATTOS. OLD SCHOOL. MONSTER. PIERCING. 1995. STOCKHOLM. COCA COLA. CIGARETTER. LIVSNJUTARE. BITTERFITTA. SOMMAR BARN.
RSS 2.0