DAG 6 - Min dag

vaknar, kollar tv och fixar mig lite smått.
äte en macka och te, går till bussen och
möter vanessa och hamnar i helvettet.

först. no, jag överlevde faktiskt.
sedan språk, och tönt som jag har jag engelska.
lite kul fan, elin trodde nötkött var kött.. med nötter i.
busade med albin och basse.
sen flög basse på mig med snö ner under tröjan.
SEEEEN mulade han mig, och detta hände I skolan.
sen på väg mot nästa lektion kom albin och stoppa snö
under tröjan på ryggen.. inte.kul.
sen hade vi so.. jag ville ta livet av mig.
sen vare lunch, överlevde.
sedan matte, hade vikarie så det var helt okej liksom.
musik ♥ vikarie där också.
sen var david sjuk så vi hade ingen svenska.

försökte få jonas att vänta med mig i skolan på att jacob
skulle sluta, men han ville inte =(
sen sluta jacob, vi kollade på youtube och garva lite.
han spelade gitarr och jag lyssnade med stora ögon.
sen skulle hans mor komma och hämta honom.
jag tog bussen hem, somnade typ hela tiden.
är hemma nue,och är hungrig men vi har INGET
att äta, så ska göra ihop något, sen fan sova.

kul dag? bättre än vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK. TATTOS. OLD SCHOOL. MONSTER. PIERCING. 1995. STOCKHOLM. COCA COLA. CIGARETTER. LIVSNJUTARE. BITTERFITTA. SOMMAR BARN.
RSS 2.0