DAG 02 – min första kärlek

Min första riktiga kärlek, det är inte särskillt svårt att välja.
albin var min första kärlek, och det står jag nog för.
älskade honom mer än någon annan..
han var den första som förstod min konstiga hjärna,
eller om han nu bara sa det.
älskar honom inte längre, men kommer dagar som jag saknar honom.
saknar att det finns någon som kunde flumma runt som vi gjorde,
saknar min vän helt enkelt. inget annat.
men vi hade kul, men det var så mycket som gick emellan.
nu har han en ny, och jag är glad för hans skull, och hoppas det funkar.
han sårade mig djupt, men kommer alltid vilja hans bästa.



Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah förlåt Linn men det där sista lät skit bögigt! xD<3

2011-07-24 @ 16:12:59
URL: http://spacefisch.deote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK. TATTOS. OLD SCHOOL. MONSTER. PIERCING. 1995. STOCKHOLM. COCA COLA. CIGARETTER. LIVSNJUTARE. BITTERFITTA. SOMMAR BARN.
RSS 2.0