gott nytt år.

happy new year - abba.
varför lyssnar jag på den..?
aja, nu är jag färdig fixad, och om ca en timma är säkert
alla här, och vi kommer ha mysigt som satan!
vill ha en glittrig hatt.. men det kommer väl inte hända =(

nu ska jag äta kykling och något.. och massa halomi!
puss på er, ha en underbar nyårsafton

btw, alla med sina nyårslöften..
massa saker jag ska göra nästa år.
eller egentligen äre inte saker jag SKA göra
det är vad jag vill att de ska innehålla mera.
kanske 3 saker jag ska VÅGA göra.


en aplåd för sne septum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK. TATTOS. OLD SCHOOL. MONSTER. PIERCING. 1995. STOCKHOLM. COCA COLA. CIGARETTER. LIVSNJUTARE. BITTERFITTA. SOMMAR BARN.
RSS 2.0