Lately I've been hard to reach I've been too long on my own..

igår åkte jag ocg vanessa till ekerö.
ja.. hon kunde vägen och bussar.. vi tog fel buss
hamna i helvettet.. så vi behövde ta samma buss tillbaka.
jag satt och frösröven av mig och sen började vanessa skrika.
för bussen skulle komma efter 10 minuter, så var den 15 minuter försenad.
sen kom vi fram till husen, men hittade inte rätt dörr, gick där utanför och letade
och sen hitta vi och då var jag typ skit kall.. och så gjorde vi inte så mycket.
sen skulle vanessa hem. och jag och julle webba med douglas, kolla film och
käka hamburgare =) hahah, idag ska jag äta middag hor morbror :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK. TATTOS. OLD SCHOOL. MONSTER. PIERCING. 1995. STOCKHOLM. COCA COLA. CIGARETTER. LIVSNJUTARE. BITTERFITTA. SOMMAR BARN.
RSS 2.0