en dag närmare döden.

jag ska till sollentuna snart för jag ska köpa hårfärg.
jag mår inte så bra idag, så jag dissade att va med elin.
älskar henne, men jag måste vara på mitt allra bästa humör
för den kvinnan, och det är jag inte idag, så de blir en annan dag.
men ah, sen ska jag TYP vara med vanessa, för henne kan jag överleva.
men sen vette fan av som händer, vill supa skallen av mig och slå ner någon.
men det är ju inte snällt. men thats life. aja ska sminka mig typ..
inte snart, om typ en halv timma eller så. sen mot bussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK. TATTOS. OLD SCHOOL. MONSTER. PIERCING. 1995. STOCKHOLM. COCA COLA. CIGARETTER. LIVSNJUTARE. BITTERFITTA. SOMMAR BARN.
RSS 2.0