färg glad idag?

klädd i svart, men i öronen är det purple and pink.
nu ska jag städa mitt rum lite fan, efter den enorma spindeln igår kväll.
grät i över en timma tills jag la mig i sängen hos mamma.
så.. jag ska städa, sen kanske sy lite om jag orkar..
SEDAN ska jag kanske äta. SEEEEEEEEEN ska jag rulla mot madde.
skiiit trött btw, så ska städa mitt rum snabbt och smärtfritt
sen ska jag fan kolla tv och dricka min cola!

imorgon... ah du, då blire brunch med några små damer!
hahha, ah, grillning hos frida vid ett, och vattenpipa <3
nu ska jag maila vanessas och mitt högakrav på sommarjobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK. TATTOS. OLD SCHOOL. MONSTER. PIERCING. 1995. STOCKHOLM. COCA COLA. CIGARETTER. LIVSNJUTARE. BITTERFITTA. SOMMAR BARN.
RSS 2.0