motorcykel

jobbare lite i vårat jordgubbsland idag, revlans asso
sen åkte jag och hasse en sväng med motorcykeln =D
kollade på klänningar i väsby.
men hitta ingen jag gillade riktigt.
sen käkade vi middag, bak-potatis
som skulle ta 45 minuter att laga..
tog 1 timma och 30 minuter.. men ändå
blev dom inte klara.. fyfan asso.
fick en ASFIN öl av hasse också om 
jag smakade lite sill, hahha, de gjorde jag
och älen blev mig, hihhi (a)
ska snart till rotebro och träffa vanessa,
när hon kommit hem från matchen.

Kommentarer
Postat av: casandra

HAHA! nej den smakar grillad öl ... jätteknas.

2011-04-22 @ 11:37:44
Postat av: linn

men den var FIN sa jag.. ;( läs retard.

2011-04-23 @ 18:59:03
Postat av: casandra

i know =D därför alla köper den O.o så smakar de grillat ..

2011-04-26 @ 00:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK. TATTOS. OLD SCHOOL. MONSTER. PIERCING. 1995. STOCKHOLM. COCA COLA. CIGARETTER. LIVSNJUTARE. BITTERFITTA. SOMMAR BARN.
RSS 2.0