[RUBRIK]

ja ni.. va med nessa idag, nice faktiskt.
sen åkte vi till ekerö för att hämta min AIK tröja från julle.
han hade den inte (suck*) så vi åkte till philip för det var där den var.
så stanna vi kvar där, och sen kom massa jävla trevligt folk.
min plast kula på min labret trilla av.. den sprack. suck på det.
sen skulle vi keka pizza, ja då äter jag ju upp staven.
sen påvägen hem PRECIS när vi gått på bussen kommer jagm på..
fan.. jag har glömt tröjan kvar hos philip. SUCK PÅ DET!??!!
SEEEEEEEEEEEN så när vi är i bromma, så går inte bussen till
solna station, så vi tar tuben. så denna kväll har haft sina upp och ner.
min labret har växt igen, och jag åt upp min stav.
jag åkte och hämta min tröja hos philip. som jag sedan glömde där.
tog nästan exakt en timma mer än vanligt att åka hem.
och ah vet ni vad.. min patriot tröja har inte kommit än.
döda mig? JA TACK!!!


just nu.. mår jag fan inte bra.

Kommentarer
Postat av: vanessa

)=

2011-04-02 @ 11:33:19
Postat av: Madeleine

känner med dig <3

2011-04-02 @ 17:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK. TATTOS. OLD SCHOOL. MONSTER. PIERCING. 1995. STOCKHOLM. COCA COLA. CIGARETTER. LIVSNJUTARE. BITTERFITTA. SOMMAR BARN.
RSS 2.0