små tråk.

kunde inte bestämma mig vem.
men jag vet mest om nessa.

40 frågor om din bästa vän.
1. Vad heter han/hon? Vanessa *2namn som inte ska nämnas* Holthe Högdin
2. Hur gammal är han/hon? 15, 16 om några veckor.
3. När träffades ni senast? I går.
4. Vad har han/hon för hårfärg? BRUUUUNT.
5. Brukar han/hon färga håret? neeeeh.
6. Vilka färger har han/hon haft? brun, brun och typ lite brunt.
7. Vad har han/hon för parfym? Nästan samma som jag :'D
8. Är hon galen? CRAZY.
9. Vilket är ert bästa minne? Alla vi haft.
10. Har ni många minnen ihop? Jajamensan!
11. Var bor hon? norrviken typ, och rotebro.
12. Har ni varit utomlands tillsammans? Nej, emn borde.
13. Är du avundsjuk på henne? Ja, hon har godis hemma.
14. Vad heter hennes syskon? casandra
15. När träffades ni första gången? 1997-98
16. Hur träffades ni? grannar.
17. Vad går hon på för sporter? HAHHAHAAHAHA. nej.
18. Vad kan hon göra på helgerna? Äta, bajsa, sova, vara med mig!
19. Göra efter skolan? samma sak som på helgerna.
20. Har ni kramats? Ja?
21. Brukar ni säga att ni älskar varandra? ja, men inte ofta.
22. Har hon fräknar? nej.
23. Har ni kollat på film någon gång? har hänt några gånger.
24. Har ni bråkat nån gång? Faktiskt inte, inte seriöst.
25. Har ni sovit i samma säng? Ah.
26. Har ni skrattat tills ni gråtit? Klart vi har
27. Har du sett henne gråta? Japp
28. Vad gjorde du då? kommer fan inte ihåg.
29. Har du sett henne vara riktigt arg? OHJA.
30. Har hon sett dig gråta? Ja, det har hon.
31. Vad ska ni göra i sommar? Göra de vi planerat!
32. Har hon svikit dig någon gång? Nej, inte vad jag minns.
33. Har ni pratat i telefon någon gång? Antagligen, ja.
34. Vad skulle du göra om denna personen dog? Jag skulle dö med henne
35. Kommer ni vara kompisar om 10 år? Lätt
36. Älskar du henne? Åh ja, det gör jag!
37. Vad är det bästa med henne? Att hon tycker oftast samma sak som jag.
38. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? Att hon orkade göra lite mer saker än vanligt. hahah.
39. Skulle du ge henne pengar om du vann 1 miljon? nja, jag skulle ge henne godis och en i´bil.
40. Hur ser hennes klädstil ut? Slacker.. lite luffig, men ändå söt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK. TATTOS. OLD SCHOOL. MONSTER. PIERCING. 1995. STOCKHOLM. COCA COLA. CIGARETTER. LIVSNJUTARE. BITTERFITTA. SOMMAR BARN.
RSS 2.0