sol, vind och vatten!

sitter i solen ute på min altan, i trosor och magtröja.
fult, men jag blir brun! hihihihihihh, nu bina! ska vi se vem som är blek!
tänkte sätta på lite ted gärdestad eller per gessle i gyllenetider!
de blir nog sommartider HEJ HEJ sommartider!
så ska jag dricka upp det lilla av colan, och tända en cigg. hihiihih undeerbaaart!
ska väl till madde.. förr.. eller senare :'D
hon kan ju famemig komma hit också =O smart jag är..

men ah, sommaren kommer fan nu.
och jag är redo! i alla fall psykiskt. =D


min älskade lilla mamma

det blev, ''här kommer alla känslorna på en och samma gång''
av flera anledningar faktiskt.


Kommentarer
Postat av: casandra

DIN LÅT =D<3

2011-04-18 @ 15:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK. TATTOS. OLD SCHOOL. MONSTER. PIERCING. 1995. STOCKHOLM. COCA COLA. CIGARETTER. LIVSNJUTARE. BITTERFITTA. SOMMAR BARN.
RSS 2.0