solna stad

chillade runt lite med V&C idag.. ikväll/natt om man ska vara precis. men ah, kul, men vi missa sista tåget hem, hitta inte busshållplatsen heller. hahha. men det kom en snäll ryss.. tysk? någon sak, och skjutsade oss hem i hans lilla bil. men bara till sollentuna för vi trodde bussen gick såklart.. men.. nej? så vi gick hem. mot statoil och köpte bulle och en cola blev det för min del. jag har BARA köpt mat.. och cigg idag. mina pengar för månaden är slut.. tills nästa 20de. och ajg fick mina pengar idag. yay? nej.. fitta asso. aja, kom TYP precis hem. 30 minuter sedan kanske. men imorgon blire att sola medans nessa är på match. hihihhihih, brun som negerN!
BTW! en NEGER, EN NEGER!!! sjöng ''cut cut cut jag mår så dåligt..''
efter mig på rotebro station idag, VAFAN?!
jag är fan inte mer emo eller svart än va det jävla svarta apan är.
förbannad OR WHAT?! så nu jävlar.. hatade  jävlar, ni ska dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK. TATTOS. OLD SCHOOL. MONSTER. PIERCING. 1995. STOCKHOLM. COCA COLA. CIGARETTER. LIVSNJUTARE. BITTERFITTA. SOMMAR BARN.
RSS 2.0