vår plagg.

ska sova snart, måste tagga till lite imorgon, och då möste man söva.
hihihi, men ah, men jag behöver er hjälp, så ALLA ni som läser min
blogg, jag behöver eran hjälp nue! eftersom jag faktiskt är ganska mullig (fet.)
så ebhöver jag eran hjälp om vad för kläder jag kan ha på mig i sommar.
och OM det nu är.. som första plagget typ magtröja, ska jag ha linne under.. såklart.
så skriv vad jag kan ellr verkligen inte kan ha på mig.



homer tröjan.. klippa av och sy om så det blir en hög kjol?
KOMENTERA NURÅ!

Kommentarer
Postat av: vanessa

kör hårt me homerkjolen ='D

2011-04-05 @ 09:30:22
Postat av: Madeleine MODE (lol)

Allt klär en skönhet! ;)

2011-04-05 @ 20:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK. TATTOS. OLD SCHOOL. MONSTER. PIERCING. 1995. STOCKHOLM. COCA COLA. CIGARETTER. LIVSNJUTARE. BITTERFITTA. SOMMAR BARN.
RSS 2.0