orka.

134 tonårsfrågor.

- Fyra frågor om förhållanden
Är du singel? - ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - nä
Hur många har du varit kär i? - riktigt kär, 1 kanske 2
Är du kär just nu? - nja.. neh

- Elva frågor om dig själv
Namn? - Linn
När fyller du år - 28 maj
Några piercingar? - bröstet, kinderna, näsan, töjning i örat och tungan
Vad har du på dig just nu? - mjukisar, pac man tröja, underkläder.
Vilken årstid är bäst? - sommar.
Vad tycker du mest om hos dig själv? musiksmak eller mina bröst..
Vad är du bra på? måla antar jag..
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - tillsammans med någon.
Isåfall, vem? en kille..
när hade du senast sex?  natten som var..

- 10 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? ingen, men vanessa tror jag.
Vem är den roligaste av dina vänner? alla har sin egna humor.
Vem är snyggast av dina vänner? felicia eller vanessa helt klart.
Vem är mest partyprisse? ahahah.. vanessa
Vem är den du helst har filmkväll med? jonas eller felic
Vem av dina vänner är mest "evil"? jag typ.. eller vanessa

- 10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? en av mina storasytrar.
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? neh
Vem är farligast i din familj? farlig.. haha. min far kanske?
Vem ser roligast ut i din familj? jag antar jag
Vem är coolast? - mina systrar.. min mamma är också ganska cool.
Har ni något husdjur? - jaaaa
Mest gemensamt med? - mamma <3
Underhållningen? - systrarna eller jag
Roligaste kvällen med familjen? jag vet inte

10 frågor om idag
Vad har du gjort? - vaknat, ätit, städat hos jonas, datan, promenad.. stuff.
Vad ska du göra ? - röka sen sova.
Har du gjort något dåligt idag? nja, sådär.
Har du duschat idag? neh.. men borde.
Är du trött nu? - neh
Går du i skolan? - neh. sommarlov vettu
Har du varit i skolan idag? - men neh?

- ANNAT
Hur mår du just nu?- sådär..
Har du piercat dig? ja
Är du hungrig nu? - neh
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - facebook, youtube, blogg.se, sl.se, och bloggar.

TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? philip
Vem ringde du senast? fredrik
Vem sms:a till dig senast? elin
Vem sms:a du till senast? elin

-FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? en timma sedan typ. hon sover.
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - ca 4 år tror jag.

- ÖVRIGT
Gillar du punk? - ah lite
Har du sminkat dig idag? - ah
MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - ah
Vilket är ditt favoritband/artist? shiet. vet fan inte. eddie meduza, elvis nått sånt.
- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? - ja
Har du fler än 3 jeans? - ja
Har du fler än 5 tröjor ? - ja
- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? - ja
Använder du wax? - nä
Använder du ögonskugga? - ah
Använder du kajal? - ibland
Använder du hårspray? - ah
Använder du volymspray? - neh
Använder du mousse? - nej
Använder du deodorant? - ja
Använder du skinspray? - nej
Använder du parfym? - ja
Använder du läppglans/läppstift? - ibland
Använder du brunkräm? - nä
Använder du rouge? - ibland
Uppsatt hår eller utsläppt? - utsläppt (löshår), uppsatt (utan)
Plattar/lockar du håret varje dag? - ah. typ.
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - wtf.. neh?

KÄRLEK
Är du kär just nu? - neh
Har du kysst någon idag? - tror inte det..
Har du ett förhållande? - neh
Är du romantisk? - hahaha ne...
Har du snott en kompis pojk/flickvän? - nä.. eller nja. neh..
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - kbry
Har du varit tillsammans med två samtidigt? ah.. i typ ettan -.-
Vem sov du senast bredvid? - jonas
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? - ah
Hur gammla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - wtf. har ingen aning
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - hah, nja. kanske lite..
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - nej, aldrig i livet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK. TATTOS. OLD SCHOOL. MONSTER. PIERCING. 1995. STOCKHOLM. COCA COLA. CIGARETTER. LIVSNJUTARE. BITTERFITTA. SOMMAR BARN.
RSS 2.0