saker du kanske inte visste om mig.

  • jag är otroligt svartsjuk, på mycket.
  • jag har en hudsjukdom som heter sklerodermi.
  • jag har inga ögonbryn, jag rakar bort dom.
  • jag gillar alltid fel killar.
  • min vanliga hårfärg är brunt.
  • jag har/haft 19 piercingar + örhängen i kroppen.
  • jag HATAR att ha mjukisbyxor utanför mitt hus.
  • jag har väldigt kort stubin.
  • jag funderar på att göra någon slags opperation när jag blir äldre.
  • jag röker. väldigt mycket.
  • jag brukade spela L4D2. men de suger så jag slutade.
  • jag är beroende av mina vänner, närmsta vänner.
  • jag pratar.. mycket. när jag är full.
  • det finns ingen som vet allt om mig.
  • jag kan gå från skit glad till bitter på en halv sekund.
  • jag använder oftast löshår.
  • jag är 1,64.
  • min pappa är inget man ska ta upp som samtals ämne med mig,
    men det fattar ju inte vissa av mina kompisar tydligen.
  • jag har inga ''hel'' syskon. men 3 halvor och en.. plast(?)
  • jag vill sätta i mitt löshår snart för jag känner mig ful utan.
har ingen ful info, men ah, nu vet ni.

Kommentarer
Postat av: NESSAFFS

hej allt det där visste jag redan förutom det komplicerade namnet. känner mig cool tror jag!

2011-08-14 @ 01:18:16
URL: http://nessupessu.blogg.se/
Postat av: NESSAFFS IGEN

märkte nu att man inte ser vad det står i kommentarerna. FAIL. hackar mig in lite sådär på din blogg och fixart :$

2011-08-14 @ 01:19:23
URL: http://nessupessu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK. TATTOS. OLD SCHOOL. MONSTER. PIERCING. 1995. STOCKHOLM. COCA COLA. CIGARETTER. LIVSNJUTARE. BITTERFITTA. SOMMAR BARN.
RSS 2.0