TÄVLING



1. Du måste bo i Sverige för att kunna delta.
(You have to live in Sweden)
2. "Gilla" SpaderDams facebook sida: http://www.facebook.com/spaderdam
3. Skriv din mail adress i en kommentar under detta inlägg (så jag kan kontakta dig om du vunnit)
4. För två extra "lotter" gör ett inlägg om SpaderDams shop på din blogg och länka ditt inlägg och lägg in det som en komentar hos murderotic.
.
.
alla ni som gillar vintage kläder och 50 talet, ni kommer dö.
jag älskar den här hemsidan, det är en sida man kollar på,
och önskar man hade pengar till. kolla in det säger jag bara! http://www.spaderdam.nu/
.
.
OMFG, tänk om jag vinner.
kommer ju inte hända, har aldrig vunnit på något sånt här.
men ändå, OMFG!!
and thats all. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK. TATTOS. OLD SCHOOL. MONSTER. PIERCING. 1995. STOCKHOLM. COCA COLA. CIGARETTER. LIVSNJUTARE. BITTERFITTA. SOMMAR BARN.
RSS 2.0