06.08

jag har varit med nessa och cassi idag, spela GH och hade det bara finfint. vi shotta lite smått och jag trilla på röva.. sket kul. sen drog jag och nessa till tobias, kolla bert sen hem igen. så vi kom hem för inte så länge sedan och det är bajs kallt så ska sova med min jacka på, för det bästa liksom.

''ÖH SIST I KÖN *sup* vafaaan..?''
'' för sebbe!!!! *sup* naaaaaaawwww''

v och c - hahahahha *flum flum*
linn - håll käften.. jag måste seriöst säga något.
v och c - *tystnad*
linn - äre bara jag.. som vill köra fia med knuff?
v,c och l - ...? HAHAHHAHAHHAHAHAAHHAAHHAAHAHH!!

TAMPONGER!

juste, fan.. lite rolig info. skulle byta tampong som ja vi kvinnor gör några gånger i månaden... men anyways. aja, skulle byta nyss dåra, men märker att nej, det är inte ett snöre i fittan utan TVÅ.. lilla linn blir förvånad och drar allt hon kan.. så ser jag fan att det ÄR två tamponger jag har.. wtf. hur jävla många shotts tog jag liksom.

god natt.


Kommentarer
Postat av: casandra

HAHAAHAHHAAHHAHAHAHHAHAAH jag gjorde nyligen de där me 2 tamponger grejen också :O:O:O:O:O::O:O:O:O



iaf, vakna nu losers. vi ska till solna!

2011-02-20 @ 10:39:53
Postat av: AsIThink

Läs bloggen där allt du behöver är en egen åsikt! Det låter väll enkelt?

2011-02-20 @ 11:10:20
URL: http://asithink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK. TATTOS. OLD SCHOOL. MONSTER. PIERCING. 1995. STOCKHOLM. COCA COLA. CIGARETTER. LIVSNJUTARE. BITTERFITTA. SOMMAR BARN.
RSS 2.0