besvikelse.

skulle köpa en mobil från ebay igår.
men klart så skickar dom inte mobilen till sverige.
men hittade en likadan som dom skickar hit. yay.
men jag var inte hemma igår kväll så de blev inte av, får vänta.
ah, douglas skulle vara rolig.. och sa till typ nästan alla mina vänner
att inte säga att vi är lediga på måndag eftersom jag var sjuk i en vecka.
men ingen hade sagt något till elin, så hon sa nu innan hon gick..
: glöm fan inte att vi är lediga imorgon, hahha.
jag kollar på felicia.. med en aggresiv blick. hon säger: DE VA DOUGLAS.
så nu ignorerar jag douglas and he knows it.
nu har felicia duschat klart, så nu ska jag göra min behov.
lite bilder från igår kväll / inatt. (:

ego ? nejnej, jag är med på EN bild på felicias kamera.
då ville jag inte lägga upp några, haha, thats it!

snart bäre av mog ekerö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK. TATTOS. OLD SCHOOL. MONSTER. PIERCING. 1995. STOCKHOLM. COCA COLA. CIGARETTER. LIVSNJUTARE. BITTERFITTA. SOMMAR BARN.
RSS 2.0