Dag 3 – Min favorit årstid och varför.

sommar, och det är väl ganska uppenbart.
man kan vara ute hela nätterna, supa och däcka ute,
bada, sola, rökavattenpipa UTE, festa, inte frysa röven av sig,
eller halka på is klumpar. det bästa.. du kan antingen
ligga i solen med din bästavän och dricka iskall cola
ELLER vara ute hela natten med någon som bara betyder något
och sitta och röka på någon parkbänk med en tjocktröja
och INTE frysa. det är så jag tycker, för mig är sommaren något speciellt.
för när jag ska beskriva sommaren säger jag bara ett ord. frihet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK. TATTOS. OLD SCHOOL. MONSTER. PIERCING. 1995. STOCKHOLM. COCA COLA. CIGARETTER. LIVSNJUTARE. BITTERFITTA. SOMMAR BARN.
RSS 2.0