oh noes.

har inte varit så aktiv på länge.
men nu kör vi då dah.

fredag: var med simon och madde som skulle sova hos madde, vi hade det nice, sen kom elin.. skoja. men vi hade skit kul, men simon blev magsjuk, så han pkte tidigt på lördagmorgonen.
lördag, vaknade hos madde med en magsjuk simon. sen drog jag och vanessa till ekerö, och köpte munkar och energidryckoch träffa julle. sen rog vi hem till mig, alla sov hos mig. vi kolla på torkel i knippa, typ.. några harry potter och förortsungar. sen piercade jag naveln. och så var vi skit tråkiga PRECIS innan vi skulle sova. sen när vi släckte och skulle sova så blev alla helt cp <3

idag/söndag: vi kolla harry potter igen, åt lite frulle, sen kom douglas, och vi bah chilla, sen drog nessa, sen drog julle.. och sen drog douglas. och nu är jag ensam kvar.
vi när vi skulle sova. hahahaha

Kommentarer
Postat av: vanessa

hahahaahhaha! grym bild ='D

2011-02-13 @ 22:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK. TATTOS. OLD SCHOOL. MONSTER. PIERCING. 1995. STOCKHOLM. COCA COLA. CIGARETTER. LIVSNJUTARE. BITTERFITTA. SOMMAR BARN.
RSS 2.0