Muse - Feeling Good

imorgon smäller det, annars blir jag sur.

jag kan aldrig tröttna på dig, vi kan vara utan att säga ett ord och njuta.
med dig är det aldrig pinsamt, aldrig, verkligen aldrig. jag kan vara den
jag är med dig. jag kan konstigt nog se upp till dig. och de gör jag faktiskt
du betyder så bajs mycket, så jag vet att det är du och jag som kommer
sitta i den där smutsiga soffan, eller våra fatboys och spela p2 och dunka
ultima thule, eller så kommer vi laga pannkaka till underbar dubstep. <3
så jävla vacker de kommer bli alltså. du är min underbara sak som alltid
finns där, säger inte mycket. men stöttar en alltid. du är bäst, du är det.

jag säger det sällan, väldigt sällan, alldeles för sällan. så här kommer det.
jag älskar dig. jag kan kalla dig bästavän, och vara så stolt jag bara kan.

Kommentarer
Postat av: vanessa

aaaw sötboll! ='D

älskar dig =D <3

2011-01-20 @ 21:15:55
Postat av: linn

<3

2011-01-20 @ 22:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK. TATTOS. OLD SCHOOL. MONSTER. PIERCING. 1995. STOCKHOLM. COCA COLA. CIGARETTER. LIVSNJUTARE. BITTERFITTA. SOMMAR BARN.
RSS 2.0