Electric Worry

spydde nyss. inte roligt. inte meningen heller.
jag ska väl sova snart. puss
om ni vill veta vad jag gjort igår och idag..
igår: skola.. va med vanessa, vi geekade dator en liten stund på natten sen somnade vi hos mig. och så gjorde vi lite saker som inte borde komma ut..nu.
idag: vaknade med vanessa, åkte till ekerö och va med philip, vanessa och bullen. vi hade väl.. kul xD piercade bullens ögonbryn och så blekte vi hans hår.. håret var en liten inpuls grej. som drog vi hem till mig (jag och nessa), hon hämta sina saker och sen drog hon hem och jag drog till freddie. sen kom jag och freddie hit. och han drog för 50 minuter sen.
imorgon: städa, sova, inte spy. städa, sova och sova lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK. TATTOS. OLD SCHOOL. MONSTER. PIERCING. 1995. STOCKHOLM. COCA COLA. CIGARETTER. LIVSNJUTARE. BITTERFITTA. SOMMAR BARN.
RSS 2.0