korv

som sagt har jag inga nyårs löften, men lite småsaker sm jag kanske borde ta tag i rättare sagt. som dom här då.

  • bli lite nyttigare.
  • inte sluta.. men sjunka med cola drickandet.
  • börja dricka vatten, jag vet, jag ska ta det stora steget.
  • orka sminka mig på morgonen m.m
  • börja gå lite mer i högklackat.
  • börja träna (om jag nu får ett gymkort)
  • fixa mitt hår så jag blir nöjd.
  • att våga stå för vad jag tycker och våga se ut som jag vill.
  • och den som jag ser fram emot mest, att leva livet fullt ut, ska inte vara rädd för vad som kan hända, om jag skämmer ut mig eller så, jag ska leva fullt ut hela sommaren och jag börjar sommaren med peace and love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK. TATTOS. OLD SCHOOL. MONSTER. PIERCING. 1995. STOCKHOLM. COCA COLA. CIGARETTER. LIVSNJUTARE. BITTERFITTA. SOMMAR BARN.
RSS 2.0