parteeeeeeej

är hos åsa, med åsa, charlotte, elin, madde och frida.
ska typ dra hem snart för jag ska upp ganska normal tid imorgon.
måste fixa mitt löshår lite grann också. fest, nja inte riktigt.
ska väl logga in på datan eller så, är lite små trött.
och måste skissa klart lite ideér jag har i huvudet.
röksugen är jag också, och ciggen e hemma för att jag INTE skulle
röka upp alla bajskorvar. aja nu ska jag lunka mot bussen.
ska väl ringa bullen och se så han inte knullat/hånglat med
halva ekerö.. hela kanske. kisses. linn.


töntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK. TATTOS. OLD SCHOOL. MONSTER. PIERCING. 1995. STOCKHOLM. COCA COLA. CIGARETTER. LIVSNJUTARE. BITTERFITTA. SOMMAR BARN.
RSS 2.0