psykiskt störd.


toppen, estet & hubler - Vi vet hur det känns.

jag har en tendens att alltid vela vara med någon. vanessa tex kan sitte inne på sitt rum i nästan en vecka, och jag får utbrott efter ca 2 dagar.. HÖGST. jag tror alltid att jag kommer dö ensam, jag kommer aldrig hitta någon som orkar med mig, eller vill ha mig i en längre tid. jag tror alltid att jag bara är någons tidsfördriv, inget annat. jag vet folk som alltid vill vara i ett förhållande, men inte jag, jag vill bara ha någon, en väldigt nära vän eller en kille, men att jag tror att jag aldrig kommer vara i ett långt förhållande skrämmer mig. jag anar alltid det värsta.  jag tror alltid att jag kommer dö ensam, leva i ett förhållande ensam.


I knew it, I will always be in the fucking dark alone.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK. TATTOS. OLD SCHOOL. MONSTER. PIERCING. 1995. STOCKHOLM. COCA COLA. CIGARETTER. LIVSNJUTARE. BITTERFITTA. SOMMAR BARN.
RSS 2.0