Tokio Hotel.

asso jag har ALDRIG påstått att dom är dåliga. men jag hatar alla jävla freaks som springer runt och är besatta av dom, därför trycker ni ner dom i mitt huvud. samma sak med twilight, usch. av någon anleding blire att jag inte orkar gilla dom/de, och hatar eller i alla fall tycker synd om dom som är så besatta. life? bah träffar en snygg kille, och hänger med honom, sen bah, nej men de här kommer inte gå, jag älskar bill kaulitz. eller vi kan inte mysa ikväll, jag ska se på twilight.. går bara inte för mig liksom. nej nej nej.

aja, nu sitter jag och faktiskt lyssnar på tokio hotel - monsoon.
som är den ÄNDA låten jag vill lyssna på för den hörde jag innan
jag visste vilka det var (för massor med år sedan..) OCH nu
bytte jag till possibility - lykke li. låt från twilight om ni inte vet.
och jag ska nog kolla på twilight imorgon natt, ska dygna och
sova i skolan eller något. nu ska jag sova. puss på er. cpbarn.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Visa några skisser :D

2011-01-09 @ 12:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK. TATTOS. OLD SCHOOL. MONSTER. PIERCING. 1995. STOCKHOLM. COCA COLA. CIGARETTER. LIVSNJUTARE. BITTERFITTA. SOMMAR BARN.
RSS 2.0