damp.bajs.margarin?

sitter hemma.. surar.
glad över att vara hemma! men skit
förbannad på migg hår som inte lyssnar.
nu ska jag typ.. koka nudlar, smsa med folk
som aldrig svarar och kolla film.
imorgon SKA jag fixa mitt jävla skat bo till hår.
jag SKA hämta mina glasögon.
OCH JAG SKAAAAA fixa i mitt rum.
annars blir det andra bullar.
juste fick ett smeknamn av någon..
någon man icke behöver nämna.
w/e, som kallade mig ''pöket''
blev en aning lack. men sak samma.
god natt alla cp barn. ni andra är ju vakna.
jag saknar dig, men bara lite.host.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK. TATTOS. OLD SCHOOL. MONSTER. PIERCING. 1995. STOCKHOLM. COCA COLA. CIGARETTER. LIVSNJUTARE. BITTERFITTA. SOMMAR BARN.
RSS 2.0