fått masse gjort.

idag 
  • införskaffat mig nya p-piller
  • prövat glasögon, som ändå är helt OK.
  • boka en ny tid hos s(l)ynoptik för lins provning.
  • mer allergi mediciiiiin. (tabbletter w/e)
  • duschat.. och råkat borsta ut ett ANTAL hår remsor..
  • ätit hamburge tallrik med min mor.
  • varit ute på landet 2.
  • kollat massa biiilar på någon bil träff.
tyvärr har jag inga bilder från bilsaken, men fy fan asso.
jag fick fanemig nästan orgasm, så jävla heta bilar.
gött kaffe me :')
imörron.
  • köpa hårfärg till mor och kanske någon till me om hon är snel.
  • prova linser, hihihi.
  • limma i hår remsor.
  • bada i min baby poool!
  • måla naglarna om jag inte gör det ikväll.
  • grilla med lite mysigt folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK. TATTOS. OLD SCHOOL. MONSTER. PIERCING. 1995. STOCKHOLM. COCA COLA. CIGARETTER. LIVSNJUTARE. BITTERFITTA. SOMMAR BARN.
RSS 2.0