gomörrron gomörrgon gomörron

idag tror jag att jag ska va med douglas. vet inte riktigt.
men ah. juste, ''gud'' hatade mig igår asso.

missade 00.12 bussen.
låg och vänta på 01.12 bussen i en park.
gick till den bussen. ner på holmboda.
DÅ märker jag att bussen inte går längre.
måste gå ner till stationen för att ta tåget.
hade bajs ont i fötterna, OCH huvudet.
ingen kunde snacka i telefon och ipoden var urladdad.
så ja. när jag kommer ner till stationen.. går INTE tåget förns 05.17.
så jag måste vänta på nattbussen som går 02.09.

men nu tror jag att jag ska kolla vändret och fylla min baby-pool =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK. TATTOS. OLD SCHOOL. MONSTER. PIERCING. 1995. STOCKHOLM. COCA COLA. CIGARETTER. LIVSNJUTARE. BITTERFITTA. SOMMAR BARN.
RSS 2.0