my tears dry on their own

som alla vet är amy winehouse död.
k bry för många. många visste inte det,
men jag va ett verkligen avgudande fan av henne för
ca 2 år sedan, i kanske ett halvår. hehe.
visste att hon skulle dö snart, så jag sitter inte
gråter ögonen av mig precis.
men ja, jag älrkar hennes stil, musik och allt hon gör.
så jag kan ge en bild till er för ca 2 år sedan tror jag det var.
klädde jag ut mig till amy. INTE vacker, bara poinsamt. men ah.
så här har ni.
såg nu att jag ahde BARA massa äckliga bilder, så jag tar en ny på mig idag.
mitt sminkoch så, så kanske ni ser vem jag idag är inspererad av. hehe.
eller inte se heller, såg bara damp ut i webben.
men ni kan få en bild senare ikväll. hihi. puss.

blev en bild från mitt ''insperations'' arkiv från datan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK. TATTOS. OLD SCHOOL. MONSTER. PIERCING. 1995. STOCKHOLM. COCA COLA. CIGARETTER. LIVSNJUTARE. BITTERFITTA. SOMMAR BARN.
RSS 2.0