dagarna flyger.

i torsdags.
så drack jag bärs med.. martin edward och ellen,
kom och gick lite folk emellan, men annars lite nice.
kom hem, små full.. och gick och la mig i sängen..
ah sen går man inte på toa, spyr en aning,
och sen tar oboy och sover.

fredags.
min mor kommer och väcker mig kl tio på morgonen.
.. ah.. för att fråga om jag ahr cigg, (linn är fortfarande lite full)
det tog ca 10 minuter innan hon hitta det bland alla mina saker.
sen kunde jag icke somna om.

hade lite huvudverk när jag klev upp, ''sov'' nästan hela dagen.
sen kom anna, och då fan skulle vi skåla med vin och sockerdricka (drink)
väldigt god faktiskt. sen blev det mat, ah jag åt sill frivilligt.
felicia undra om jag ville träffa henne, men jag hade så trevligt så, neh.
sen knäppte jag en bärs från torsdagen.
fick en till drink. och så lyssnade i på bra musik! och åt jordgubbar.
SEDAN gick vi en tur till statoil för mamma skulle köpa nya cigg. till moi.
kommer hem, startar b.b (vattenpipan) och de kom inte så mycket rök.
sadface på det, men de smaka mycket jordgubb!

vi pratade musiken rullade, de kom in en till drink.
jag och mamma åt jansonsfrästellse som vi glömde
i den avstängda ungen innan maten..
OCH jag år sill, FRIVILLIGT igen.

och för 30 minuter sedan gick vi in för att vi blev trötta.
så jag har spenderat nästan hela dagen, från 14.00 till 01.30
ute typ, på altanen och sen prommisen till statoil.

nu är det lördag.
och jag ska sova, puss. tog typ inga bilder men.. ah.
ni får nog en när jag vaknat! POSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK. TATTOS. OLD SCHOOL. MONSTER. PIERCING. 1995. STOCKHOLM. COCA COLA. CIGARETTER. LIVSNJUTARE. BITTERFITTA. SOMMAR BARN.
RSS 2.0