IDDAAAAG, eller ah.. igår.

jag har varit runt med mamma på lite ställen, min optimuskleniken till min hudläkare, till underbara camilla, SEN till stinsen och hämta min ring, till apoteket hämta min hudsalva, sen käka middag på restaurang med hasse, hanna och mamma,, seeeen vid halv tolv drog jag till fredrik med tåååg och va med han och nasse till typ halv två, sen cyklade jag och träffade jag nessa, drog hem vid halv tre, sen hem hämtade bakomatkort, cyklade till statiol, köpte cola och nu kom jag hem för ca en halv timma sedan =D
ganska underbar chill dag idag, fast fick mycket gjort!


jag säger bara tre fucking ord.. SÅ UNDERBART SÖT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK. TATTOS. OLD SCHOOL. MONSTER. PIERCING. 1995. STOCKHOLM. COCA COLA. CIGARETTER. LIVSNJUTARE. BITTERFITTA. SOMMAR BARN.
RSS 2.0