neh

de blev inget fotande igår, orkade inte.
ska inte till översjön idag, för det regnar..
vet inte vad jag ska göra.
ska fråga min mamma om hon kan köpa cigg till mig på vägen hem från jobbet.
ska se vad felicia och elin ska göra ist. se om man fortfarande kan va med dom.

just nu sitter jag och kollar på tv,
och bloggar som töntar gör från mammas bärbara.
har inga planer för sommaren, kanske finland med philip och nessa dåra.
UUUUSCCCCCHHH, hatar neger kaffe reklamen. fyfan asso.
aja nu ska jag typ sminka mig och så, puss.


old pic, btw, behöver pengar, måste köpa cigg och hårfärg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK. TATTOS. OLD SCHOOL. MONSTER. PIERCING. 1995. STOCKHOLM. COCA COLA. CIGARETTER. LIVSNJUTARE. BITTERFITTA. SOMMAR BARN.
RSS 2.0