sleepover

sov hos elin inatt, skit trevligt, käkade pizza med henne igår och sen kom felicia. jag hade tänkt fota lite idag, kanske kommer lite bilder senare, som jag alltid säger och sen orkar jag inte skicka över. men ah. JUSTE. ska nog ta en blogg pause. MMMMMMMMMMMMMMMMMMM hosta precis upp slem som landa på min hand när jag skrev.. mysigt. aja. nej men pause och pause.. kommer nog inte skriva så mycket mer. SÅ säger vad som kommer hända fram över nu då.

  • ska KANSKE till finland med philip och nessa.
  • pierca andra kinden.
  • nog pierca smiley igen.
  • köpa tatueringsmaskin.
  • fixa om i mitt rum.
  • åka till knöa.
nu ska jag fixa lite med mitt hår. och.. OCH kolla film tror jag. och poppa popcooorn!

sliten, hög, full och trött tjej på solna station 9 på morgonen. efer 2 timmars bussresa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK. TATTOS. OLD SCHOOL. MONSTER. PIERCING. 1995. STOCKHOLM. COCA COLA. CIGARETTER. LIVSNJUTARE. BITTERFITTA. SOMMAR BARN.
RSS 2.0