barbieben, uUuUuuuuUUuuuUUU! barbieben.

slutade ett idag, nice som faen.
va hos vanessa en liten stund men sedan drog jag hem.
kolla scrubs en timma sen drog till gymmet tog mått
och skit, dock inte vikt.. det var emot deras regler typ.
sak samma, ska va med nessa inne i stan imorgon. seriöst längtar.
sedan på fredag ska jag va med nessa och julle, små längtar.
SEEEN imorgon ska jag kanske gå in till taj mahal och klaga satan på
mitt hår. apa asso. men orkar typ inte, ska ändå byta om max 2 månader.
kanske mycket ju. men ändå. aja, nu ska jag äta, uppdaterar senare.

ignorera alla fett valkar jag har ÖVERALLT!! men saknar färgen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK. TATTOS. OLD SCHOOL. MONSTER. PIERCING. 1995. STOCKHOLM. COCA COLA. CIGARETTER. LIVSNJUTARE. BITTERFITTA. SOMMAR BARN.
RSS 2.0