fredag hela veckan

fan va grym kvällen var igår asso!'
felicia, vanessa och jag, och såklart bb mysade i soffan.
och kanske vissa saker jag inte borde säga.. men vi skapa kaoz.
vandring till statoil vid 00.00 för köp av mera cola och en stor redbull
sen en promenad av mig och vanessa mot statoil vid 04.00 för
köp av varmkorv. hahah. fnitter på badrummsgolvet och mycket mer.
gamla bilder.

när jag fått finfina bilder av vanessa ska
jag visa er hur jävla vackra vi var igår.

JUSTE, jag och vanessa åkte till ikea idag med buss..
för att kolla på massa möbler vi ska köpa till våran lägenhet.
nu ska jag poppa popcorn och kolla film med min mamma♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK. TATTOS. OLD SCHOOL. MONSTER. PIERCING. 1995. STOCKHOLM. COCA COLA. CIGARETTER. LIVSNJUTARE. BITTERFITTA. SOMMAR BARN.
RSS 2.0