ja.. igår.

de blev inte som vi sa.. julle dissa, sen inte, sen dissa igen, sen skulle han komma sen kom han inte. asso blir fan förbannad. jävla idiot. aja, eftersom julle dissa så var jag och vanessa med basse joel och lite med jonis. sen vi kolla film hos joel i slutet på hans 62 tums tv om jag minns rätt.. eller nått sånt. jag somna i basses famn, han skulle lägga sig och sova sen så jag hängde med, men vakna av att en rakapparat brevid mig låter som fan, ah basse snarka.. högt och ljudligt. men sen gick jag och nessa hem vid halv 4. så missar jag 04.10 med några meter.. så jag GICK hem, va hemma 04.50. de va mörkt, kallt, va hungrig, hade ont, och va as trött och jävligt rädd. skit jobbigt. liksom gå förbi en kyrkogård halv fem på natten/morgonen. dog hemma typ. men vakna vid halv tolv idag, somna om sen vakna vid ett igen.
fortfarande trött, utan cigg, ont i armbågen (hhahha)
otaggad, men de e så fint väder ;(

jag vill bli smal och tatuera mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK. TATTOS. OLD SCHOOL. MONSTER. PIERCING. 1995. STOCKHOLM. COCA COLA. CIGARETTER. LIVSNJUTARE. BITTERFITTA. SOMMAR BARN.
RSS 2.0