mr. nice guy

jag var med julle, elin och philip ett tag, sa hej till hampus sen drog philip. men sen hade jag, julle och elin as nice . sen åkte vi till rotebro och träffa nessa, åkte pulka och hade de lite trevligt. SEN när jag och julle skulle åka hem, och vänta på nattbussen så träffade vi louise iglesias och någon annan flummig typ. så gav louise julle en kamera, en gammal kamera. hahha, men vi kom hem. och jag är inte helt nykter än, så innan jag skriver något jag inte borde så slutar jag. MOHAHhaHHAHAHAHAH.
imorron blire trevlans med elin och nessa. och såklart jag och julius. kisses.

fluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuummmmmmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK. TATTOS. OLD SCHOOL. MONSTER. PIERCING. 1995. STOCKHOLM. COCA COLA. CIGARETTER. LIVSNJUTARE. BITTERFITTA. SOMMAR BARN.
RSS 2.0