ojdah

imorgon vare skola ja. igår lekte jag och vanessa pundare, nej skoja.. eller ne? sak samma. idag gick jag, elin och felicia på ballar av stål, och satt i publiken, sprang till studion för att inte koma försent men ändå väntade vi i ca 30 minuter på att komma in.. ah, jag mådde bajs där. var nära på att svimma ett flertal gånger asso.
så nu hade jag tänkt lägga mig ner och kolla scrubs. 
men nejnej, jag har ju prov och inlämning imorgon
eftersom jag har vart sjuk och seg. bajs asso.
slänger in en bild på mig och min runkbulle ♥
dagar..
14 - Your current wishlist
nya skor.. eller laga mina skor.
att min hårfärg lyssnar på mig.
cheeks.
min patriot tröja.

15 - Something you regret
inget, just nu absolut inget!

17 - A TV show you’re currently addicted to
scrubs.. here i come <3 im no superman..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK. TATTOS. OLD SCHOOL. MONSTER. PIERCING. 1995. STOCKHOLM. COCA COLA. CIGARETTER. LIVSNJUTARE. BITTERFITTA. SOMMAR BARN.
RSS 2.0