rockabilly ♥

fan mått skit hela dagen, först yr, sen försvan det.
sen kom ångesten över mina intagnings prov.
sen kom det över att mian cigg var slut..
men sen kom amrtin, jocke och basse och hämta mig med bilen.
sen hängde adde på och de va trevligt.
underbart asso, dupstep eller eddie i högtalarna.
ciggen i handen nedvevade rutor och sen en cheesburgare.
lovley. det gjorde verkligen min dag. nu ska jag få ångest över no prov.
och sedan ska jag sova. goder natt mina raggare ♥

imörron blire nessa och bullen på schemat... och lite skola på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK. TATTOS. OLD SCHOOL. MONSTER. PIERCING. 1995. STOCKHOLM. COCA COLA. CIGARETTER. LIVSNJUTARE. BITTERFITTA. SOMMAR BARN.
RSS 2.0