stor staden

storstaden med vanessa, vi åkte in en stund efter skolan. svängde förbi punkshop och hon köpte en tungpiercing. jag en Iron Maiden tröja och en till töjning. love it. sen drog vi till ett cafe så jag kunde dricka min chai latte. jag föredrar inte inne cafen, alla sitter så rakt och små fnittrar och as bajs. fast nu var det nice för jag och min gode vän sitter som pundare och jag AS garvar typ hela tiden, vanessa sitter med fötterna uppe på en hög stol. jag sprutar te överallt och så snackar vi om negrar. underbart! aja imorgon ska jag träna efter skolan, fast ska försöka göra klart min bild sak till gymnasiet också. SEN träna sedan äta något, dra till vanessa.. sen mot julius och philip och kröka med dom. nice asso. c yah
tröjan och töjningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK. TATTOS. OLD SCHOOL. MONSTER. PIERCING. 1995. STOCKHOLM. COCA COLA. CIGARETTER. LIVSNJUTARE. BITTERFITTA. SOMMAR BARN.
RSS 2.0