take a minute.

take a minute - K'Naan
sista kvällen i knåda, mysigt värre.
saknar fan folk. asso när jag är här, då blir allt så.. lugnt?
typ. kan spendera pengar, det kommer nya.
jag är faktiskt ganska smal i gemförelse av alla saker som bor här..
allt blir så mysigt och trevligt. men samtigt saknar jag sthlm.
jag har vart här i en och en halv dag, for christ sake.
saknar liksom, vanessa väldigt mycket, fast vi sågs för några dagar sedan.
saknar felicia, vi har inte sätts på hela vecka.. oj liksom?
fast pratar med dom typ varje dag. men det är såhär..
att, bara för att jag inte kan träffa dom och säga hej spontant länge..
det gör att jag saknar dom ännu mera, och detta är svårt för mig eftersom
många kanske vet att jag har sälskaps problem. kan ibland inte sova ensam.
då ringer jag någon tills jag måste sova eller så är jag vaken tills natten är över.
men jag måste träffa folk hela tiden, älskar människor. älskar svenkar.
vart i bolnäs idag, och ingen syn av någon neger alls. mysigt värre.

Waving flag - K'Naan
jag kommer hem imorgon, och då ska jag fixa håret.
pierca mig lite granna, hihi ^^ kanske åka till bromma och pierca
en snel liten flicka som ville ha den store linns hjälp.
sova över hos elin med felicia, sen söndag då blire ballar av stål. puss


PS. skrev låtarna jag lyssnade på..
eftersom jag vände från sur och deppig till glad och förväntansfull :'D


mormor och morfar utanför de lilla huset i knåda.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK. TATTOS. OLD SCHOOL. MONSTER. PIERCING. 1995. STOCKHOLM. COCA COLA. CIGARETTER. LIVSNJUTARE. BITTERFITTA. SOMMAR BARN.
RSS 2.0