trött. som fan

orkar inte berätta vad som har hänt dom senaste dagarna. nice vare i alla fall. men idag, så åkte jag och julle till ekerö.. eller nej, till bromma, sen f.. något. sent-centralen sen någon annan stans. och jag kom hem för ca 50 minuter sen, så jag håller på att äta. riktig mat för en gångs skull! tänkte kolla mega mind och trassel snart,.. ska bara ladda ner skiten först.
my food. bestående.
massa sallad.
5 kykling spett.
3 chikenbits.
4 gurkskivor.
1 champinjon.
1 liten klick bearnaisesås.

imorgon åker jag och mamma till knåda, trevlans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK. TATTOS. OLD SCHOOL. MONSTER. PIERCING. 1995. STOCKHOLM. COCA COLA. CIGARETTER. LIVSNJUTARE. BITTERFITTA. SOMMAR BARN.
RSS 2.0