vafan händer?

såg precis på en blogg.
''det är bara döda fiskar som följer strömmen!''
så jävla sant. jag har bara ett fåtal människor
som jag nu kan tro på, och verkligen förså.
nu ska jag kolla på scrubs och dricka mitt te,
imorgon bliresovmorgon. NO NO.. hahha asso.
no (nej.engelska) NO (ni vet.. ämnet) rolig jag är ibland. haha!
aja, efter skolan blire att va med min vackra vår flicka. puss
nu förstörde detta ALLT!!!
hittar inte musikvideon till di leva - vem ska jag tro på?
fitta.. mannen med regnbågsklänningnen kunde verkligen
göra min dag, men nej nej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK. TATTOS. OLD SCHOOL. MONSTER. PIERCING. 1995. STOCKHOLM. COCA COLA. CIGARETTER. LIVSNJUTARE. BITTERFITTA. SOMMAR BARN.
RSS 2.0