im a soul man


idag/igår åt jag sushi med jolin och felicia och vanessa kollade på, hehe.
innan det var jag i sollentuna med nessa och chillade gal1.
sen efter sollentuna drog jag och nessa till gillbo på bingo, serverade stuff.
en timma senare var man 150 kr rikare.
vi köpte cola och ostbollar och var allmänt cp. skit kul, sen drog jag hem och
nu har jag fått lite utbrott, lyssnat på mysig musik och gjort fail sallad.
kollat på himym och 2 ½ men, och NU ska jag sova, imorgon ska jag va med elin.

POSS.

jävla minnen man får asso, rock och blues ♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK. TATTOS. OLD SCHOOL. MONSTER. PIERCING. 1995. STOCKHOLM. COCA COLA. CIGARETTER. LIVSNJUTARE. BITTERFITTA. SOMMAR BARN.
RSS 2.0