igår

trevligt vare, va med vanessa och felicia,
sen mötte vi några töntar på gillet (skulle hämta mina cigg)
och så kom en extra tönt in och jag sprang in på toan, modig chey.
heheHEhe. men ah, sen va vi med dom lite, sen mötte vi jolin
så tog jag och nessa en tur till rosersberg och sen tillbaka.
DÅ mötte vi joel, felicia, albin, jerker och fredrik, NIICE
saknat dom asso, sen drog typ alla hem, men jag jolin, felicia vanessa och jerker
satt kvar på marken och pratade om ALLT. mysigt värre.
ikväll blire nog felicia, vanessa och julia. KUL ska vi ha asso!
måste bara fixa musik ananrs blire inte SÅ nice.

ska sminka mig nu och smsa lite fölk,
sen röra mig mot väsby sen rotebro.
BILDER ska jag FANEMIG ta ikväll, tar ALDRIG bilder på
såna här roliga tillfällen. men vi ses kanske ikväll på gatorna.
de finns en gata där alla kan mitt namn, jag ramlar dåliga gatan fram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK. TATTOS. OLD SCHOOL. MONSTER. PIERCING. 1995. STOCKHOLM. COCA COLA. CIGARETTER. LIVSNJUTARE. BITTERFITTA. SOMMAR BARN.
RSS 2.0